Onsdag.

Herregud vilken dag!
Segade mig som fan imorse och fick nästan stressa till körskolan.
Körde lite i bostadsområde, fick kärringstop framför en klass med byggare (y)
Blev skrattad åt av en klass med byggare.

körde för fort på en 70väg! det var dock niiice

Shoppade liiite . BARA sånt jag behöver, faktiskt :$ nästan :$ Nu stannar kortet hemma!

Blev kär i muppen som vinkade till mig idag när jag körde, han var söt i sina flaskbottenglasögon  <3

NU
ska jag kissa,
plugga.
äta
läsa
sova

Snälla, säg att nån saknar mig liite iaf?


ÅHÅHÅ jag köpte dyyr lip-plumber från lancome idag :$  men den är nice som faaan (a)
Och shampoo och balsam från björn axen, men det behöver faktiskt mitt stackars hår :<
SÅDETSÅ

Ja!

Kommentarer
Postat av: magggaan <3

Klart som fan du är saknad <3

2009-08-29 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0