SOL<3

Idag är det soligt som fan! Så underbart!
Har slått ihjäl några timmar med mamma på utebadet, jobbat på brännan, nomnom
Synd bara att det inte finns några söta pojkar att glo på där. Men jaja.

Snart kommer Mashizzle, så jag borde väl städa färdigt och duscha, men jag är så jääävla seg! :o

Igår var jag hemma hos db och glodde film med några andra, det var nice att komma ut lite, även om det egentligen bara var över vägen, haha.

Jaja, sitter och lyssnar på Uprising med Muse.
Snart dax <3


Btw, så vill jag ge tack till två små sötnosar Oscar och Johan, för att dom tycker om mig trots fel och brister.
Puss på Oscar som håller fast i mig så hårt
Och puss på Johan som vill kämpa för att återgå till våra drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0