Söndag

Idag tog jag sovmorgon, nomnom!
Sen fick jag köra mamma till Skeppshult, fast det var liksom stängt, dit hon skulle, så jag fick köra hem igen, och då tog hon världens genväg så att hon kunde testa mig lite.
Och det gick nog bra!

Sen känner jag mig faktiskt lite krasslig, så mamma var snällis och köpte bodyboost piller till mig, jag som typ har sveriges sämsta imunförsvar vill inte bli sjuk nu till allt viktigt som händer.

Laddade upp inför imån och köpte 1½liter energidryck (y)
Nu jävlar Marie!

Humdididum, nä nu ska jag slänga i blekning och sedan packa lite stuff till imån :)

blir nog bara liiite internetactivity denna veckan med, så hör av er på mobilen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0