jikes.

jag måste börja komma i ro på nätterna, jag somnar inte förräns jag är utmattad vid ungefär 3 tiden på natten, sen tvingar jag upp mig tidigt på morgonen för att ingen ska märka något. jag vet ju att mamma inte tror på dummheter som ångest för att somna :)
idag vare extra jobbigt eftersom jag skulle upp och jobba. men det löste sig med några koppar kaffe.
solade på lunchen med, en 45minutare, hahaha. BUUURN. billigt och bra på mammas jobb med, kostar en 5a för en halvtimma. me happy.
har beställt hem en ny telefon, hoppas den kommer typ imån :D eller onsdag. jaja.
imån ska jag åka till ullared, det är nice. ska leta skor, och sminkborstar. fynda lite. det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0