blöblö

Cyklade hem på lunchen innan och det fanns ett litet paket till mig innanför dörren.
Foton ifrån Studenten och Balen!
Woho, kom ett fint färgfoto på klassen, men den saknar något oehört viktigt, min Maddä.
Jag satt visst med handen på Honkens knä? Det har jag inget minne av, hmpf.
Antar att champangefrukosten gjorde sitt!
Sen fanns det en katalog med alla avgångsklasserna ifrån gislavedsgymnasium och finnvedensgymnasium, själv var man ju med på tre mingelbilder, HÖHÖHÖ. Så gåre när man har snyggast frilla på balen, även om jag inte fick den titeln :@
Spotade fram Mashizzle med, haha drunkeeen!


Jag har insett att min senaste kyss: Lämnade ett stort hål i mig
Jag pratar: ´Som en hes 14åring moppepojke
Jag avskyr när folk: Smälter in i mängden
Min bästa vän är: Bästa vän? Jag har två, Maddä & Mashizzle
Min första vän heter: Vadå första? Jag antar att jag var bebis då, kinda svårt att minnas.
Kärlek är: =Självmord
När jag borstar tänderna: Så älskar jag känslan när man trycker förhårt mot tandköttet
När jag lagar mat: Stökar jag ner hela köket, men damn så gott det blir!
Jag tänder på: Självsäkra badboys ._.

Jag är rädd för: Mer än du anar!
Den värsta känslan är: Ångest
Den bästa känslan är: Lyckan som mina vänner ger mig
Jag är bäst på: Laga mat.
Jag är sämst på: Att ta hand om mig själv.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Katt eller Ko, sjukt soft liv.
Min mobiltelefon är: Rosa och blingig och fylld med bra musik!
När jag vaknar på morgonen: Snoozar jag om flera gånger, älskar att just somna om.
Just nu tänker jag på att: Jag slutar om en timme! Då ska jag hem och göra mig fin för ingenting!
Bebisar är: Små, högljuda bajsmaskiner, men det uppvägs oftast av deras oskyldiga bebisblick som ser rätt in i själen på dig.

Kommentarer
Postat av: Gisssssaaaa dåh

Vadå ser jag drunken ut ?! Jag har den inte !

2009-08-02 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0