Fredag!

Wiho, nu äre fredag!
Ska alltså åka upp till Storstaden med stort S ikväll.
Det känns faktiskt lite spännande, typ OMG va bonnig jag är.
Jag har faktiskt bara varit i Sthlm en gång innan, och då var jag, 15 tror jag!
Var där med skolan, avslutningsklassen i 9an.
Satt och pratade med Skäggis (Robert) om det, han bor typ på samma ställe som vi sov på då, haha galet.
Vi ska nog gå ut ikväll, nice nice, och så kommer Oscar och kanske Stephanie till stan imån :o
Jag hoppas på det :D

Så till saken, haaar jag packat?
ICKE!
Herregud, jag vet inte vad jag ska ha med mig och undviker saken till sista stund.
Lol bigtime  @ Me.
Jaja, löser det när jag kommer hem.
Har två timmar på mig innan tåget går :)

Ska försöka lära mig mobilblogga med!

Fick en sån söt kommentar av Li innan, hon sa att hon gillade min blogg men vill ha fler bilder,
This is for you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0