Gäsp*

Godmorgon allesammans!
Nu har jag precis startat upp växeln och väntar lite på att min cappuccino ska svalna så jag kan ta mig en klunk :O

Vaknade för typ en halvtimma sedan, slängde på en lätt makeup och klädde mig i ljusblå jeansleggins, en rosa trekvarts tröja och en vit hood utan ärmar^^
Damn jag är så mainstreem här på jobbet. :<

Jaja, jag har ju iaf mina feta brillor och två piercingar nowdays.
Juste det har jag nog inte sagt, jag tog ju ut mina snakies, fast sen satte jag in en av dom igen (A)
Så nu har jag min monroe och en snakie ^^ ihi. fast jag vill egentligen ha i båda :'<

Idaag ligger absolut inget på min planering, förutom att jobba då.

Tror jag har fått hem ett litet paket i min brevlåda , så jag får kila hem på lunchen och titta på det.

Nån som har idéer om vadfan man kan göra idag ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0