Haha

Igår hade jag och Maddä helt sjukt roligt.
Vi käkade lite, sen drog vi iväg till Vikingagravarna vi har här i sms, och hembyggdsparken eller vad det heter :o
En riktig runda med cyklarna, ös ös ös.
Har lite ont i kroppen idag kan man ju säga! Haha.

Usch idag känner jag mig helt seg och snurrig i huvudet , jag skyller på vädret!
Jag gick trots allt och la mig tidigt igår, så det är ju inte sömnbrist ;)

Kissarna har utegångsförbud atm, dom busarna ska inte få springa iväg och skrämma mig igen :'< Fast, dom kanske får gå ut sen när jag kommer hem, jag åker ju faktiskt iväg imorgon.
Men dom får allt komma in ikväll så vi kan gosa en massa <3

Ussuss vet inte vad jag ska packa och ha med mig imån, får ta en riktig funderare alltså.

Trött på regnet nu ._.

Kommentarer
Postat av: Maddi

Gårdagen var totaly awesome, thanks to you <3

2009-07-23 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0