idag är en såndär dag..

.. då absolut inget händer på jobbet, blev visserligen instängd i ett rum mellan kontoret och lagret innan och fick rejält med panik innan jag insåg att min larmbricka funkade där.
svettigt moment vill jag lova.

Så för min egna underhållning gör jag en liten lista

Namn - Bexi
Bor - Nästan i skogen, nästan i centrum (Y) dvs, ser träd-ser netto
Syskon - Tim&Tomi
Ålder - 19 och 3 fucking månader!
Född - 7e april
Ögonfärg - Blåågröna i think, fast ibland har jag färgade linser :o
Längd - 1,65
Sko storlek - 37½ för att vara exakt,
Höger eller vänsterhänt -Höger
Stjärntecken - Vädur
Hårfärg - Sönderblekt platinablond.
Födelseort - Wernamo, dvs Värnamo

DAGENS.
Låt -
Ive got a zombie on my back, GTFO
Saknad - SÖMN
Kläder - svarta jeans och en oversize stickad sak.
Underkläder - Rosa bh och ett par blå trosor. yeah.
Mat - Ingen
Köp - Frimärke
Göra sen - Lämna in filmer, sova
Godis - tog en bit kexchoklad :<
Pinsammaste - Blev inlåst i rummet mellan kontoret och lagret.

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
ISH! nej, men bär!
Tycker du om godis - Im a sucker for the sucker
Hur många gånger i veckan äter du godis - försöker hålla mig till helgen.
Äter du oftast nyttig mat -Gillar husmanskost :)
Tycker du att du själv är söt/snygg - enstaka stunder
Du ger mycket komplimanger till andra - Bara till ppl som förtjänar det, och när jag är på bra humör.
Nöjd med ditt förnamn - Använder det inte , så nej, eller.. det kunde ju vara värre. Blev döpt efter en karaktär i en skräckis. Tack mamma <3
Tycker att du själv är smart - Jag har mina blondemoments :$
Vad är det sämsta hos dig - Dont get me started.
Vad är det bästa hos dig - Kan jag inte svara på
Har du bra självförtroende - Nah
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Nu när jag jobbar? 6.. sen är datan på typ, hela tiden hemma med. (Y)
Du tycker om att vara med tjejer -  Nah, bitches!
Känner du dina grannar - Bara mina kusiner :$
Vad har du för färg på dina underkläder idag -Svarade jag inte på det nyss? :S
Äger du några Björn Borg kalsonger - Eh. Nej?
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Absolut inte.
Gillar du skolan - Jag är fri!
Har du någon gång skolkat - HAHA, ett antal gånger.
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - Simning, friidrott, hästsport
Har du några tatueringar - Två st :)
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Många
Tycker du om djur - True djurmänniska.
Någon som vill vara med på listan - eh va?

BRUKAR DU...

Sova -
gärna längre än vad jag borde
Ta mediciner du inte borde ta - Nej, tar inte ens dom jag borde ta. (inga psyk med. har dåligt blod!)
Röka -  Nope
Snusa -  Nope
Skada dig - klant
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Nej, livserfarenhet (Y)
Skada dig med flit - Jag slant :$
Drömma mardrömmar - Varje natt.
Gå i skolan - NEJ
Gå i kyrkan - pft, nej.
Ljuga - nä.
Vilja dö - lockande tanke, jaja!



HAR DU...
För många vänner -

förföljelsemani - Gillar inte mina 200 anonyma bevakare som aldrig skriver nått, DÖ!
Någon annan psykisk sjukdom? Beror på vilken av mina behandlare man frågar, enligt den andra har jag några gobitar i säcken. Enligt den andra är jag känslig.
Skadat någon? - FISTS OF STEEL
Färgat håret - Nej, äkta platina!
Några piercnings - Två i käften, tre i öronen, en i tutten
Några tatueringar - Svarade väl på det innan med ? ;S
Egen dator - Nä :'<
Gjort bort dig rejält? - (Y)

ÄR DU...
Snäll -
  Bitch
Snygg - Äckligt
Söt - Som socker
Kort - Beror på om du frågar en dvärg eller en tvåmetare
Klantig - Absolut inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0