Måndag.

Wao!
Nu äre första dagen på sista jobbveckan sen är man arbetslös.
Inte så mycket ide att söka jobb nu heller eftersom jag inte kan börja jobba förräns i mitten på semptember.
veet inte ens var jag vill!
vet bara att jag inte vill bo här. bleh.

idag äre lite mer folk här på kontoret, jag är inte ensam, känns skönt, ska få lite hjälp med ordrar som jag inte har kunnat lägga in så slipper jag ha det på mitt samvete :)

Jag är så sjukt trött, ska lägga mig och sola nu på lunchen och ta en liten nap, hihi.
sen hem och sova ännu mer :o
Sova är sjukt underskattat </3

I veckan har jag ingenting planerat. kinda booring.
tror inte jag har några planer för helgen heller, men comoooon, det är bara måndag :D
Hinner fixa det!
Dock är varken harrys eller sigges lockande efter min helg i sthlm, PFFT bonnlurkar!
Höhö, nää jag har inte råd ändå. men att dissa stället är mkt bättre än att säga att man är pank (a)
Peppar nog mest att stanna hemma och chilla i helgen. Och veckan.
Chill på dillen.

Bexi @ Medusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0