pfft!

Åh.
ÅH.
Blir så sur.
Marsherade iväg till bankomaten efter jobbet, tänkte ta ut en 100ing.
Stoppar in kortet, ICKE. Igen och igen. Blir typ helt förtvivlad. Tillslut går det, så jag tar mitt slitna (2månader gamla?) kort och går min väg, bort mot sminkaffären då jag är i Desperat behov av en ny foundation!
Har ytterst lite kvar och solar ju som en jävla galning på jobbet så färgen passar inte ._.
Tänkte även köpa lite nya nagellack.
Men neeejdå! :o Då har dom bara öppet till 1!
Fick vackert traska hemmåt igen och får åka dit imån igen på lunchen ._.

Har precis målat mina naglar med mina kassa nagellack. Bläää blev inte alls nöjd :/

Vill ha helg nu :D
Vad ska ni göra i helgen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0