Skepp åhoj!

Idag känns mitt humör rätt nice faktiskt.
Tror det beror på solen som ligger framme atm :)
Dock ingen vidare nice uppvakning, låg och drömde så mysigt, så kommer mamma in och skriker på mig typ,
nä inte skriker då, men det kändes nästan så, haha.
Då hade jag visst försovit mig , ganska rejält,. hade 5 min på mig att bli klar hemma :o
Sååå. Ja, 0 smink and 0 hårfix idag, som många andra dagar nowdays, men idag ville jag göra mig fin ju! :(
Jaja, bra för huden och håret att vara utan all skit, och dessutom är det ingen som ser mig här.

Jag sitter och dricker första koppen Cappuccino för idag, lär nog bli några till.
Vet inte om jag ska sola idag eller inte :o
Jag håller på att förvandlas till en TANOREXIC!
Fast det är så varmt och mysigt att ligga och sova där (A)

Än så länge inga katastrofer och jag hoppas på att vara utan dom idag.
I'll stay in touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0