snart lördag

dagen är snart avklarad. Känns skönt.
Jag är inte direkt trött, men längtar efter att sova.
Pratade i telefon med fyllekajan robert innan, haha jävla stockholmska, hur ska jag klara mig en helg där?!
Jag kommer bli hjärntvättad och låta som Kissie när jag kommer hem.
Bara jag inte blir lika puckad.
Jaja, hon har stil, i aint hating!

Öhm. seg fredag, men jag har spenderat kvällen med min mamma och min bror.
Käkat god mat och glott tv och skrattat ihop. Kommer faktiskt sakna dom nästa vecka.
Ska vara ensam hemma medans dom åker på semester med husvagnen :)

Lyssnar en hel del på the script nu, dom är chill och mysiga.

Imån kommer mina party animals, har en bild i mitt huvud som jag har kommit på att jag och Mashizzle måste ta ihop, får se om det blir imån :D
Nu ska jag återgå till att glo på Supersnygga Se7en. Han är min drömkille, lätt. Graowr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0