Torsdag

Ihu, imån äre sista jobbdagen. Läskigt..
Jag tycker att ju närmare slutet man kommer på saker, ju jobbigare blir det.
Idag känns allt kämpigt, vill inte lägga in ordar, vill inte prata i telefon, ville inte vakna.
Hade en så sjuuuukt mysig dröm, den vill jag ha sen igen tack!
Nä men det är bara att ta sig i kragen och hålla ut, göra det bästa.
Mitt knep för dagen blir att sätta upp mål

-telefonen får inte ringa mer än 3 signaler,
-försöka att lägga in alla ordar så jag har dom klara tills imorgon
- frankera alla brev innan lunch.

CHILL PÅ GRILLEN!
Är redan klar med alla liggande brev dock, så det blir easy!

Björn sa att han skulle bjuda på blåbärspaj sen, gölligt.
Fast jag kan ju inte sitta med dom andra och äta, måste sitta här och vakta telefonen!

Påtal om telefoner, jag börjar bli så van vid mina nattliga samtal att jag inte längre blir rädd när det börjar ringa ( jag sover vid 98% av gångerna)
gullig fin nattvana som jag nästan skulle bli lite ledsen över att den försvann.
Var orolig att det inte skulle bli nått igår, men johodå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0