Woah. Vi försöker en gång till

Jag har flera gånger under åren försökt skaffa mig en blogg , men intresset finns inte kvar efter ett tag. Den enda bloggen jag har haft ett tag, det är väl snart ett år skulle jag tro, ja well, det är min personliga blogg. Som endast ett fåtal har tillgång till.. Där skriver jag av mig påriktigt!
Varför jag nu försöker ännu en gång, jag har väl ingen direkt anledning.. Men det vore kul att ha att glo tillbaka på senare i livet kanske, roligt att dela med mig utav min vardag för er.
Men att ha en blogg är ett stort ansvar och det kräver mycket jobb...
Dessutom en snygg design!
Det måste jag få någon att fixa åt mig!


Arbetardagen börjar gå mot sitt slut. Jag ska hem om ca 40 minuter. Fixa mig fort som fan och sedan sätta mig på en buss mot Värnamo.
Det är förfest och sedan bär det av mot Harrys.
Jag ska åka med Mashizzle, min älskade Bruud och hennes supersköna kompis Johan, tvekar inte en sekund på att det kommer bli jättekul!
Det finns bara den där lilla gnagande känslan i magen, ish.. Jaja vi får se hur det går!

Ska hämta ut biljetter till STHLMs resan med, ååh jag peppar! :D



Kläder ikväll ? Jag har iiingen aning! Vet bara att det inte blir jeans eller byxor iaf, blärk! Finns inget man känner sig mer fet i.
Och skor, hm tar nog mina rosa satinklackisar ifrån Love Lable eller mina svarta lackpumps ifrån Roots.
Tål att tänkas på :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0