ojoj

dålig uppdatering igen, men guud så stressigt det har varit.
mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem är jag helt slut.
jag bor i min egna lilla lägenhet i halmstad nu iaf. fast det har inte riktigt sjunkit in ännu.
jag tror fortfarande jag ska "hem" till mamma snart. haha
jag åkte hem och hämtade cesar igår, så nu bor han hos mig.
han verkar ta det ganska bra
men han var stressig och pipig imorse, så jag satte honom i kattväskan och tog med honom ut (med koppel så klart)
han vågade dock inte hoppa ut ur väskan utan satt där och spanade, sötkatt.
en granne kom ut och gav honom komplimanger för hans fina "teckning" ;D första gången cesar har fått så fina komplimanger, folk brukar mest skratta åt honom för att han ser lite speciell ut.
lite sur är han nog, han har legat under sängen hela dagen.. men han var uppe och åt nyss.
klart det är jobbigt för honom.
igår pep han och satte sig i kattväskan som om "okej mamma, det här var mysigt, men kan vi inte åka hem nu? :(" då bröt jag ihop och kände mig så sjukt jävla hemsk.
men han vänjer sig nog, kanske.. förhoppningsvis.
är lite orolig över att jag ska åka till jobbet imån :o är ju borta sjukt länge.
men det ska nog gå, hoppas jag.
ska köra på körskolan imån med. det var länge sedan.. kan bli spännande.

iih lägenheten är så myysig! älskar den.
och jag älskar halmstad, sjukt härligt att flytta upp sig i livet lite. jag bor i en stad <3

nu ska jag lägga mig och glo på naruto (tönt)
puss

Kommentarer
Postat av: stephany

måste fråga;

vad jobbar du med & hur fan kirrade du lägenhet?

2009-11-19 @ 22:40:58
URL: http://deadfranky.blogg.se/
Postat av: Schoel

Cesar, my mainman! haha, hittade till denna bloggen nu igen. Mitt minne är inte roligt, men nu ska jag komma ihåg att läsa! :D

2009-11-24 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0