tufftufftåååg

nu sitter jag på tåget, detta blir min sista pengelresa till halmstad :o
jobbet går finfint och jag flyttar hit imån!
Mamma är helt nojig, och faktiskt så är jag det med..
Kommer bli så sjukt skumt..
ska väl hämta Cesar nästa helg, så han får installera sig i lugn och ro.
Pratade med Hanna innan, hennes förälldrar avlivade hennes katter utan att hon visste om det, fyfan va hemskt.
Det var väldans fina katter faktiskt :<

Ikväll blir det inget in i dimman för min del, ska bara packa och städa. har inte så mkt kvar, men mamma har typ panik på mig och tror inte att jag hinner, haha jag hinner alltid!

Är sjukt avundsjuk på Pabbe, han är i barcelona nu, VAFAN :< det är så freaking kallt här, gud så avundsjuk jag är!
Träffade honom igår, rätt trevligt att bara att sitta och tjöta lite.

Mashizzle joinar min lägenhet imån, det blir trevligt! vin och middag, mums mums :D

nu dör väl täckningen på datan snart.. alltid samma visa. baah.. dom borde fixa internet på tågen, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0