helg!

Nu är helgen slut
och fan vilken helg!

I fredags drog jag med chefen och handlade allt för kvällen, han och hans trevliga sambo bjöd på middag, tacos!
Vi var väl 11 pers tror jag?
Jag och deras kompisar med respektive,
Väldigt trevligt
Lite mkt dricka, men som sagt, jag är inge vidare på att dricka över huvud taget. haha.
Blev iaf middag, musik, mingel och lite sånt :)
Drog väl hem sist, även om jag fick en request om att stanna. höhö
Men jag skulle upp tidigt dagen efter och åka till smålandsstenar för att kirra frillan.

SOM BLEV SVART!?
Helt wicked.
Gillart inte, så det ska bli ljusare, med tiden i guess!

Sedan vare ju tänkt att jag skulle på middag med Pabbe, men han drog med mig till gbg ist med hans kompisar.
Sötot hade bokat hotell till oss! Jag som trodde jag skulle få sova på en sketen soffa :$
Det var nice iaf, room service och allt, jag gillar att bli bortskämd!

Sen gick vi ut på stan, kom inte in nånstans typ, jag är sånt handikapp, Pabbe fyller lix 25 och hans kompisar var ännu äldre. Till slut kom vi in nånstans på avenyn iaf.

Det var bååring! Kass musik och ingen brud att dansa med, Pabbe och hans buddy stod mest och snackade spanska och jag fattade inte ett piss.
Men stoppar det mig? Icke, gick in i klungan med folk och dansade med lite vem som helst.

Vaknade upp i morse, av dom där två jävla idioterna som stirrade upp sig på spanska igen, haha fint språk dock!
Åkte hem, sa hejdå och gick hem till Ulle och Ola.

åt lite, och sen däckade jag i några timmar :$

Imån äre jobb som gäller. Och snart ska jag nog lägga mig och glo lite manga innan jag somnar


Ska se om Pabbe kan skicka nån bild vi tog igår med.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0