holy bejesus!

Jag mår så sjukt dåligt. Fast egentligen inte
Är lite deppig för att jag hade min sista körlektion med Emil idag.
Regnet som öste ner över mig när jag och Marie skiljdes åt vid körskolan var verkligen passande.
Men som sagt, om mina planer går som dom ska så kommer jag kanske hänga i Halmstad en hel del.
Ska påbörja det projektet imån lite smått.
Vi får se.
Sen hoppas jag att han ringer mig efter min uppkörning, och kollar hur det gick för mig, han är ju trots allt min körlärare :D
Usch kommer sakna honom! Sitta och retas, räcka ut tungan åt honom när han skrattar åt mig, mobba han för hans långa ben ( jag når inte ens till pedalerna när jag sätter mig i bilen efter honom! )


Körde på motorvägen idag, i spöregn, det var en upplevelse vill jag lova!

Nu ikväll har jag mest varit nervös. Trött och hängig. Veckorna här har verkligen slitit på mig.
Känner mig dock mer vuxen, nu när jag inte har varit så beroende utav mamma.
Dock har Ulle och Ola passat upp mig rejält med lyx och god mat.

Måste hitta något att köpa som tack, får försöka fixa det imorgon, efter.. min hemlighet.
Juste , jag har en hemlis, hihi. Den gör mig illamående och nervös. men jag har så mkt folk som tror mig och ja.. jag måste tänka att det blir bra helt enkelt.

Imån eftermiddag far jag alltså hem till smålandsstenar igen. Jikes!
Kommer kännas konstigt..

Älskar spotify btw, dom har det på datan här, så jag kan logga in på mitt konto och lyssna på mina spellistor.
Just nu är det min chill lista. Mysigt.

Jag vill inte sluta skriva, jag vill prata :( men vem ska man prata med liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0