[Agony]

Jaaag blir så arg på folk!
Sneaky dumma människor som försöker sätta mig i klistret och skylla ifrån sig, och sen är dumma nog att klanta till sig så att jag får reda på det!
Men HA för jag kör ärligt öppet spel och backar inte undan för nån!


Det var jag tvungen att skriva! Nu känns det lite bättre.

Hittade en jättesöt panda tisha som jag ville köpa , men ajabaja :< Finns nog sötare i Japan!
Pandapandapanda daisuki!

Fortfarande ingen aning om vad jag ska göra med mina naglar.. Kanske ska vänta nån dag till, dom jag gjorde för några dagar sedan ser fortfarande fina och fresha ut, men jag tröttnar på dom så snabbt ;/

Kommentarer
Postat av: Maji

Isa Dora har nya superhäääftiga nagellack :D

2010-08-05 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0