[Easy]

Usch, idag mår jag illa
Så illa
Vet inte varför :S

Nu är det bara två dagar kvar på jobbet, på tisdag ska mina kära arbetskollegor ta med mig ut på lunch, och mami har lovat att sitta i receptionen åt mig om det tar på tiden :) Ska bli kul! Kanske tar med kameran och knäpper en bild på sötisarna som har gjort dagarna på jobbet helt awesome.

Sendå? Ja sen ska jag träna och plugga som en dåre, kanske gå ut nästa helg, kanske ha photoshoot, sen nästa vecka ska jag åka iväg till Jönköping och bo lite hos Hanna. Det kommer bli helt överbra! Umgås med någon som är på samma våglängd, helt otroligt att vi efter 7år fortfarande klickar så jävla bra när vi väl ses. Underbart!

Sen är det hem och packa och göra sig iordning för att åka.
Bara två veckor kvar nu!
Läääskigt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0