[Kiss Twice, Kiss Me Deadly]

OMG.
Videon
Så värt att ladda ner, jag älskar att ladda ner.
Jag älskar vistlip, hjärtat stannade nästan och det blev ju inte bättre av videon jag och marie såg igår på kanintändermannen, herregud. Jag klarar inte detta.
JÄVLA BADBULL, JÄVLA JAMMER, JÄVLA LEWIS, JÄVLA DJÄVUEL, JÄVLA KANINTÄNDERMANNEN, JÄVLA ULULEHUL.


Åh okej, nu har jag lugnat ner mig lite..
Ska få en "ny" TV idag, min moster kommer och droppar av den sen :D
Ska även hämta min mobil och se om den äntligen fungerar, men det är iaf bra, för då har jag en mobil imån när jag ska till Växjö..

OMG.
Pulsen steg igen, Växjö. HJÄLP.
Det kommer bli så kul!
Jag längtar sååå!
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig, håller på att styla om en vit jacka, klippt den kortade, sytt in den och klippt upp armarna en bit.. Ska sy på lite kedjor och kirra lite nitar med.
Annars hittade jag en jeansjacka i perfekt modell.

(jag har på mig min sovtröja under, haha)

SNYGG VA?!
Ingen behöver veta att det står "TIM" i den och att det är storlek "Ovesize jacka för bebisar".. Hahaha.

Sen ska jag ha antingen min rosa nyårsklänning eller en enkel svart.
Lackleggings och skyhöga rosa klackar :)

YUMYUM

Ska fixa mina naglar ikväll, tror jag vet hur jag ska göra dom ^^

Nu måste jag jobba vidare, PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Jävla liv.

2010-02-26 @ 16:20:18
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0