JAG HAR INGEN MOBIL?!?!?!

true story.
skickade iväg min telefon idag, och marie har min gamla, skulle tatt mammas gamla, men den funkade inte med mitt sim kort :(
så. har ingen mobil atm, haha. illa!

somnade tidigt igår! imponerande faktiskt. blev trött helt huxflux och bara stängde ner skärmen på laptopen, sry alla jag pratade med..!
antar att det var vid 1 tiden, sedan vaknade jag vid 1tiden idag. jikes. mina sömnvanor är inget att hörra över.
måste försöka ordna det..

beställde hem nya linser idag med, nu har jag kört på lila ett tag, dax att prova något nytt! men vad det blir får ni se sen ;D

såg att simhallen hade tidiga öppettider imån, typ 06.00 - 08.00.. kanske hade varit nice med ett morgondopp?
kaaanske..
hmhmhm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey, nästa gång du ska beställa linser så beställ åt mig med :D:D

2010-01-13 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0