tummen upp

till min nya mobil. den är awesome, dock lite krabblig, men det är ju för att jag har gått ifrån nokia till lg.
lite dumt dock att åäö inte finns med på tangentbordet ;/ å och ö får jag fram genom att hålla a och o intryckt. men nått jävla ä finns då inte, det får jag leta upp inne på symboler ._.

tummen upp på alice nine - hana med. spela sööönder!


Matkollen idag då, har ätit lite hemmagjord pyttipanna och sedan blev det paj hos moster.
Bar in en pall pellets som träning med.

Imån drar jag med familjen till simhallen, simma är bra (Y)

STORT TACK till marie som gav mig shorts så jag kan simma med mina bröder utan att dom ska behöva undra över systers ärriga ben och jag slipper skämmas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0