[-]

Det är inte min grej att blogga om mitt jobb, folk som bloggar om jobbet och vad dom gör där är pinsamt!
Pinsamt för förtaget och absolut inget dom vill veta av!
Men utan att gå in i detaljer.
Jag är ensam på mitt jobb under sommaren, ska växla samtal och lägga in ordrar
Orderprogrammet är dock.. SÖNDER just nu och IT kan inte lösa det.
Jag sitter här och ser högen med ordrar byggas på, till oändligheten, såklart med snabba leveranser!
Jag har redan ångest för de arga samtalen som kommer regna in ifrån kunder sedan.. FY FAN.

Ska bota min ångest med lite shopping idag, Mami ville till Ikea så jag följer med! Ska nog inte direkt ha något på Ikea, men ska smita in på A6 och leta lite krimskrams istället. Lite shopping måste jag ju få unna mig :<

Mannens jobbsök går bra och det ser ut om att jag kan få åka till honom lite tidigare, om mitt flygbolag tillåter det, ska ringa och kolla sen :D
Hade varit helt awesome!
Han ska även leta konserter till mig sen så jag får se nått band live under min japanvistelse :D
WIE <3

Nu är det lunchtajm. Jag glömde ta med mig mat, får kila upp till ICA och köpa sallad eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0