[KIMON]

Buhuu.
Dom har stängt av strömmen på jobbet och bara mina två datorer funkar.
Hade med mig micromat som jag inte kan äta nu då = hungrig som ett svin.
Tuggummi får duga.

Vet inte om jag har sagt detta ännu, men jag har ändrat min bokning till Japan.
Jag åker den 15e September istället och stannar i två veckor hos min man :D
Vi ska inte bara vara i Osaka utan vi ska planera in en trip till Tokyo med, bo på hotell, sightseena, shoppa och mysa!
Jag har bett honom leta upp lite VK konserter med mina band så jag får se nått sånt med. Mannen följer med om jag betalar xD

Jag ser SÅ fram emot detta. Helt vansinnigt. Jag kommer förmodligen shoppa ihjäl mig och dö av alla intryck utav landet.
Vet inte riktigt vad vi ska göra och så, jag vill nog helst ta dagen som den kommer med några få undantag då!

So happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0