[Little Ballerina]

Hejsan hoppsan!
Puuh vilken dag!
Första dagen med massa ansvar på jobbet, inom order osv då.. Lite läskigt men jag tror det gick bra! Hade stöd ifrån två andra tjejer som jobbar med order med, bara inte dom jag ska lägga in, haha men det blev lite teamwork!
Så efter en heldag åkte jag hem, snackade lite med mannen, om hans otroliga framtidsdrömmar och mål och mina... inget alls. Jag vet inte ens vad jag vill göra :S
Jag har lagt så mycket energi på alla kortsiktiga mål att jag har tänkt ett skit på det stora hela.
Får väl skylla på min ex.psykolog som sa åt mig att inte tänka på mycket på framtiden utan att leva här och nu.

Jaja, jag är ung, jag har mycket tid på mig och jag lär ändra mig flera gånger!

Åkte en runda till nya lägenheten sen och kollade läget. Vaktis har varit där och målat lite, blir finfint!
Tvättade min misse nu ikväll, han var så lortig och fällde massa päls så det var dags för en omgång schampoo. Tror han hatar mig lite nu dock.. ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0