[hoshikuzu, boku to kimi e]

Lagom roligt att jag var tvungen att skriva på en liten lapp åt tullen så att dom inte skulle öppna mitt paket .___.
Ännu roligare att jag var tvungen att skriva in värdet på innehållet.
VAFAN DET ÄR EN FÖDELSEDAGSPRESENT INTE FAN SKA HAN VETA VAD DET KOSTAR :<

Buuh okej, har klarat mig rätt bra i många dagar nu, även om jag mest sover bort tiden eller glor anime för att inte tänka eller sakna.
Men nu saknar jag min man nått fruktansvärt!
Inte okej att befinna sig på andra sidan jorden!
:'<




Lyssna på Gazette och böla (y)

Kommentarer
Postat av: Kimiya

are you okay...honey??



accidentally i ve found your diary.



im waiting for you and working a lot. everything is fopr our future...ne

dont be sad...!!!

2010-06-23 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0