[Lion Heart]

Puuuh
Bilddagboken är raderad, så förmodligen lär jag börja blogga igen :D
Drog den smarta slutsatsen att jag bloggade som mest när marie gav mig bdb förbud.
Påtal om marie så saknar jag ihjäl mig efter min kvinna :<

Idag har jag varit på sjukan och tagit blodprover eftersom jag har varit sjuk så länge och har ont i mina köttlar i ljumskarna.
Provade på familjeläkarna som är nya här i stan.. vet inte vad jag tycker dock, verkade lite flummigt.
Doktorn gav ju mig inte några tröstande ord precis. "Det är förmodligen en liten infektion i kroppen, men det är inte värt att behandla utan prover, hmm du har 13 på det ena provet 8a är normalt... Det andra kommer på onsdag.. Har du några andra infektioner du vet om, som typ Hiv eller Hepatit?"
HUR FAN SKA JAG VETA DET ?! ;@
Jag tar väl ändå prover för att kolla? Dessutom var det onödigt dumt sagt då jag endast har ont i ljumskarna och är förkyld.
Skrämma upp en stackars människa sådär, skäms på dig doktorn!

Min man bor hos mig nu tills han åker hem till Japan. Snart dax :< buhu..
Känner att jag verkligen försummar alla andra, men jag hoppas att ni förstår att jag känner enormt behov utav att spendera all tid med honom då den snart är över!

Sen blir det upptagna helger framöver, helgen innan midsommar ska jag på tjejmiddag med marie och några andra, vi ska prova drinkar inför ett kommande bröllop, på midsommarhelgen ska jag och kvinnan med min familj och sova på hotel i gbg och gå på liseberg! sen helgen efter midsommar är det dags att jobba på en bekants bröllop! Ska bli jättekuuul!

SÅ.
Det var det. Nu ska jag dö lite i sängen och tycka synd om mig själv för att läkarvården som vanligt är helt puckad och inte tar hänsyn till min hypokondri.

Kommentarer
Postat av: Marie

BORT MED BDB!

Saknareeej <3

2010-06-08 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0