[Mirror]

Puuh!
Mannen tog med mig på middag på ett classyställe.
Vi drack öl, åt förrätt och varmrätt.
Jag åt entrecote med kräfta och klyftpotatis och mannen åt torskrygg med chilipotatisgratäng.
SÅÅ GOTT!
Notan gicl på över 600:- och jag började nästan lipa när jag såg den, vem lägger så mycket pengar på mat?!
Men mannen betalade såklart , och han ville verkligen äta där.
Jag bjöd på en mcflurry till efterrätt, HAHA så snål.

Sen åkte vi hem och myste och duschade..
Shohei kom nyss och bad mig skriva på hans basfodral, så det har jag gjort :D
Vi ska äta lunch med honom imån, usss.. har ju redan sagt hejdå en gång då jag trodde att vi inte skulle ses igen, men jaaa.. får väl görat igen imån då!

Nu ska vi titta på film och sen nana, är rätt trötta båda två.
Har städat lägenheten idag och jag åker hem med en kasse med lite allt möjligt som han inte längre vill ha. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0