[Next]

Hihi börjar med att svara på maries kommentar!
Jag älskar oxå tohya minen! :D hehehee
Haha och jaa, mannen har färgat håret, typ ask.. ljusbrunt.. hmhm looking good!

Igår var vi på middag hemma hos milla och rickard. väldigt treeevligt!
Jag var trött som ett as vilket sög för jag kände mig jätteosocial och tråkig.

Vaknade för en liten stund sedan, myste med mannen och sen kurrade magen så jag gick på chipsjakt i hans rum, men jag hittade inga pringles!
Så jag sa åt mannen att gå ut i köket och göra frukost till hans monsterkvinna (som mot alla odds har gått upp i vikt igen? ;___;)
Jag vet inte vad som ligger på schemat idag, förutom att han ska bjuda ut mig på middag vid 7tiden ikväll, får väl se helt enkelt!

På tisdag blir jag och Marie sambos igen , weeii! Det är så sommarlivet ska se ut ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0