[Silkspider]

Nu sitter jag och mannen på bussen till värnamo och sen ska vi åka till växjö.
tydligen är det middag som gäller idag och det ser bexan fram emot :D

Satt på jobbet idag och fnissade för mig själv när jag kom och tänka på att marie satt och lipade på bussen hem ifrån harrys en gång för att hon hade hånglat med en kille och kände sig dum mot tomo... HAHAHA åh, golden moment!
Kom och tänka på detta eftersom jag airdatade tohya :D

det regnar fett jävla mycket och det slutar fan inte. så irriterande!

Buhuhuuuu snart tisdag.


Mannen och Tomi kirrade fresha frillor och posade gärnet medans jag jobbade!

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAH vi har så många moments som man bara kan börja skratta åt, pinsamt är det när man sitter för sig själv och skrattar. En av mina favoriter som jag brukar skratta för mig själv till är vår tohya-bakifrån min xD HAHAHAH åh

"Marie har redan gjort det"

tohyamin



Har mannen färgat brunt?

2010-06-11 @ 22:37:42
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0