[Theater of Envy]

WAAAAAAAAAAH
vaknade precis och började nästan lipa när jag insåg sanningen
JAG KÄNNER INTE VISTLIP :´<
Men det gjorde jag i drömmen jag hade!
Kimiya sa att dom pluggade på skolan, och så fick jag träffa dom, men jag sa inte att jag var ett fan..
Och så satt jag och en random vän jag hade och snackade och kollade videos på dom en bit ifrån dom en dag när alla satt ute.. och så hörde Umi det!
Så han pratade med oss och kunde inte fatta att han hade en vän som var ett fan och så fick jag ju säga till honom att jag var ett fan innan vi blev vänner men att jag inte hade vågat säga det.
Då blev Umi jätteglad att han hade ett fan i sverige :D

Haha men så vaknade jag och fattade att det inte var sant och jag ville typ dö.

Men nu ska vi göra oss iordning för att åka in till stan och möta upp Shohei, vi ska äta lunch :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh : <

2010-06-13 @ 17:56:37
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0