[#13]

Vad har jag gjort idag?
MASSOR om ni frågar mig :D

Drog iväg till jobbet imorse och kirrade ännu en dag, sedan solade jag en halvtimme efter det, börjar bli nice brun!
Sedan promenixade jag hem, vilade lite och glodde på serie, emailade med mannen och planerade lite..
Nyss tog jag mig i kragen och rev bort min förlängning som jag är sjukt trött på! dock mår mina naglar inte alls bra efter alla förlängningar! så denna jag gjorde nu idag får vara den sista på ett tag, nu när jag ändå bara sitter och pratar i telefon hela dagarna kan jag ju låta mina riktiga växa ut ^^
Saker jag har kvar att göra ääääär tvätta och jogga!

Imån äre onsdag och då släpper vistlip STRAWBERRY BUTTERFLY pv + singel, WO!
Skönt med lite nytt ^^

Är ju tisdag idag, undrar om det kommer någon tisdagsvideo, antagligen inte eftersom förra var så sen!
Umi är en lazymf!

Nu ska jag göra klart mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0