[I will always love you]

Huuh
Dålig uppdatering, sry!
Är i Hannas lägenhet nu :) Hon lagar mat och jag vet att jag ska hålla mig undan, haha. Hennes kille Viktor är och har tenta.

Igår när jag kom fram så började jag tjejerna fixa oss direkt, sen drack vi lite och sjöng singstar. Haha det är så hemskt, men jag lovar att jag och Hanna ägde sönder på Smells Like Teen Spirit, haha vrålade så jag har ont i halsen idag :<
Sen gick vi och käkade på en pub, fish n chips <3 Dock vet jag inte vad som hände med maten där. Men jag var sjukligt mätt hela kvällen och kunde verkligen inte ha så kul som jag hade velat, jävla mage! Allt jag kunde tänka på var "Aaah jag är så mätt! T__T"
Vi gick först till Huset, men det var så lite folk där att vi bestämde oss för att gå till Centrum istället, där var det mer drag och jag hade jättekul :D

Idag vaknade vi rätt tidigt, Carro skulle åka hem och Viktor skulle iväg på tentan, så jag och Hanna chillade lite, har handlat, gått långpromenad med hunden och städat.


Maaat!

Popstjärnor? Naaaeee

Husets toa! x)

höstpromenad :D


Tobiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0