Lovelipop gal-cir

Jag är ju faktiskt med i en Gal-Cir!
Har inte uppdaterat något om det och känner mig lite dålig, så för göra något ordentligt nu va!
Såg att några av de andra tjejerna hade länkat i deras sidebar men jag har iiiiiiingen aning om hur man gör sånt? (Tasukete kudasai yo :< ?)

Självklart har vi då Miyu, sötasöta Miyu! <3
Älskar den här tjejens blogg och kollar slaviskt varjedag!


Sen har vi Marijela
Jag har aldrig pratat med bruden faktiskt, så kan inte direkt säga något alls, förutom att hon ser schysst ut!


Sen kommer jaaag, Bexi


Rikatan är en av mina absoluta favvisar! Älskar hennes blogg, och avundas henne!
Du är så fin tjejen!


Tilde
Har kikat i hennes blogg nån gång, söt tjej!


Mio har jag aldrig kollat upp, tyvärr!


Miu har en jättesöt blogg!



Det hade varit jättekul att träffa alla nån gång, men vi bor på olika ställen i Sverige
De flesta mer upp i landet.
FAN ATT MAN SKA BO I SMÅLAND :<


Kommentarer
Postat av: Miu

Yuhu !

Javisst hade det vart kul om alla kunde träffas :O

hmm småland då bor jag nog närmast tror jag ? västra götaland gbg - borås där omkring !

2010-10-20 @ 10:12:21
URL: http://pureelegancebymiu.blogspot.com/
Postat av: Miyu

Yay! Tack så mycket sweetie !;* Vi måste verkligen ses någon gång! Det skulle vara jätteschysst om du också kunde hjälpa till. Grejen är att jag har lovelipop på samma konto som min personliga blogg, men det ska nog inte vara något problem. Vi kan ju börja med att planera mer och så! Tycker starkt att vi ska bestämma ett datum för en träff snarast :D<3

2010-10-20 @ 20:37:12
URL: http://miyus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0