[VIU]

Puuh
Fyfan vilken dag xD
Fikade hos mormor en stund, sen åkte jag hem till Maji, vi handlade lite vin på systemet, sen käkade vi middag på lilla krogen, tjejen som jobbade där frågade oss om vi var mätta och om vi skulle "rulla hem". Hahaha, så jävla kaxigt xD Älskar den tjejen!

Sen lyssnade vi på awesome musik, drack, kollade videos, gick till Statiol och köpte cola och korv med bröd(?).
Kom på att det fanns awesome barnprogram förr, så letade upp massor vi kollade på och mindes tillbaka :)
Sen kollade vi på JU-ON 3 (Japanska grudge), den var läääskig! Min favorit Koji Seto var ju med också ;> Mums på den killen!
Sen sov vi, oroligt, Maji hade tydligen lipat gärnet i sömnen och jag drömde mardrömmar, hahaha!

Vaknade vid lunchtime ungefär, blev cupnoodles och sen slappt igen.. haha.
Åkte hem senare mot eftermiddagen, insåg att min nya mobil hade kommit, yaaay!

Jag hatar verkligen min mobil ifrån LG, seriöst KÖP ALDRIG LG. Och jävla CDON låter mig inte få mina pengar tillbaka heller, så köpte en begagnad sony ericsson w380i på tradera för 400pix och är nöjd.
Mobilen är i awesome skick, det är awesome musikspelare i den och den dör inte av sig själv hela tiden <3 Så nöjd!
Ska ha denna tills jag har ekonomin till att köpa en ny :)

Nu ska jag .. läsa sen sova,
Imorgon ska jag åka tidigt till gislaved och förlänga naglarna, hohoho


Lagom goa :>


Snodde Majis uggs för mina skor är lite besvärliga :<

CUPNOODLE? SEAFOODNOODLE?
LEFT? RIGHT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0