YOKOHAMA?

Jag har precis pratat i telefon med någon på ett awesome företag som hjälper ungdomar som vill studera i Japan.
Jag har bett honom skicka blanketterna till mig, och jag tror jag fyller i dom.

Yokohama i April 2011, why not?
Som det ser ut här i Sverige nu så .. ja.. Söker jobb men händer inget, och det enda jag skulle vilja plugga är Japanska och Business Engelska.
Alex tipsade mig om den här skolan då, och jag tänkte, WHY NOT?
Skolorna är CSN godkända så kan få bidrag och hela köret.

Och som sagt, inte förräns i April, så har jag tur så hinner jag jobba innan jag åker.
Jag tror!
Vad tycker ni?


Yoseob, jag dör lite på dig

Kommentarer
Postat av: maggie

Låter ju sjukt kul för din del :)

HUr länge blir du iväg då?? :)

2010-10-05 @ 10:27:40
URL: http://maagdaaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0