Yuri desu~

Det löste sig så att han betalar mitt hotell så stannar jag i osaka till mitt flyg går den 28e.
då ska jag uppleva japan som riktig utlänning, ska bli spännande.

Idag var vi i akihabara, riktigt häftigt! så mycket övercoolt och superelektroniskt!
Såg massa söta maids och en liten söt maid försökte tom prata engelska med mig för att jag skulle gå till hennes cafe, AAAAAAAAW <3
Det shoppades endel där till folket där hemma :D men köpte maidcookies till mig som jag kan bjuda på till kaffe :D Hehe. Rätt billigt, kanske köper mer (a)

Sen träffade vi Shohei!!! Riktigt roligt att se honom igen, har saknar min bror :<
Vi åt lunch, sen skulle vi kolla på kejsarens trädgård, men det var stängt xD fail!
Så jag slängde ut mig att vi kanske kunde åka till Joypolis istället :D
Joypolis är en slags spelhall/temapark av SEGA.
vistlip (mitt favoband) var där innan, så självklart ville jag dit!
Vi började med hostspelet, och fick svara på frågor och sen ta massa olika posekort :D Jag vann över killarna och blev en jättedyr hostess :D Hon som jobbade där sa att jag var jätte kawaii och kunde jobba i Ginza, hahaha gulligt!
Sen tog vi Purikura foton :D dem får ni se sen när shohei har skickat dom till mig :D
Jag köpte crepes oxå och höll på att dööö så gott var det, helt sinnessjukt!!

Shohei skulle hem sen för att jobba, så vi drog rätt tidigt, åkte hem till hotellet, duschade och sen gick vi ut för att äta kvällsmat och kolla på tokyo tower i nattbelysning. Häftigt!

Imorgon ska vi checka ut efter frukosten, dra till något tempel och sen flyga till osaka, jag ska checka in på mitt hotell och sensåååå vet jag inte mer ^^
Skulle nog träffa Yuto någon dag :) Trevligt!


akihabara


hostes, jag fick namnet Yuri :D


Oniichan & Bexi

Kommentarer
Postat av: Maddä

Det är bra att du gör det bästa utav situationen. Så starkt av dig. Fortsätt följ din dröm Bexi-chan <3

2010-09-21 @ 18:01:24
Postat av: maggiee

Fy faaan!!! Men jag vet att du är stark kvinna lilla <3 Njut av landet nu. låt ingen störa dig

:D

2010-09-22 @ 11:33:36
URL: http://maagdaaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0