[A boy]


Här har ni den
Bilden på den dyraste och sämsta sushin jag har ätit
150 pix för några bitar som smakade röv.
Kul.

Flyget ifrån Köpenhamn till Istanbul var tråkigt, och läskigt! För det var oväder!! :<
I Istanbul gick boardingen lätt , satt i ett rum med massa pansionär jappar och några yngre. Yes, kändes kul.
Kändes lite konstigt att ta upp datan som bara är fylld med asianstuff, så jag sket i det och rullade tummarna tills flyget skulle gå.
Fick en nice fönsterplats på flyget som var cleant! Sen kom en pöjkstackare och satte sig brevid mig, erbjöd ett tuggumi för öronen skull och sen rullade tjatet på. Trevlig pöjkstackare som visade sig vara 25 år. Jag som blev flickstackarn istället :<
Vi pratade japanska och engelska, fjantade och hade jättekul, sov mot varandras ryggar ( för stolarna är ju inte mycket till komfort ), retades med personalen på flyget ( rättare sagt, dom retades med mig ). 10 timmar gick rätt fort, och sen gick jag in i en riktig värmevägg. JAPAN
Första synen på Japansk mark var en dude som satt på huk, "jaha" tänkte jag "där sitter han som han ska".
Fick stå i kö i ca en timme för att visa upp mitt pass och en liten lapp där det stod hur mycket cash jag hade, vad jag skulle göra här och vart jag skulle bo.
Mannen väntade på mig utanför, kärlek!
Fick hoppa in i hans lilla brumbrum sen åkte vi genom nattstaden till min nya familj som välkommnade mig glatt :D
Åt god middag, pratade och drack. Riktigt kul!

Nu ska jag och mannen sova, imorgon ska vi på stan och sen blir det party med hans vänner och Yuto såklart! :D

Kommentarer
Postat av: Maddä

Skönt att resan var problemfri. Tänkte på dig hela tiden då jag visste att du skulle flyga iväg så långt bort.

2010-09-17 @ 09:47:26
Postat av: maggie :D

Åh vad roligt att du är där nu :D

hoppas att du kommer få det super roligt, vilket jag nästan vet att du kommer ha. Njut av mannen din, och ha så kul bexi <3



Måånga kramar maggiiee

2010-09-17 @ 10:37:14
URL: http://maagdaaleenaa.blogg.se/
Postat av: Morsan

Hahahhaa, du skriver jättebra gumman.Roligt och underhållande, när du inte är arg på mamma :o)



Ska bli roligt att läsa fortsättningen på resan, och detaljerna vill jag ha sedan hemma. Kram

2010-09-17 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0