changes of plan

är det inte helt awesome.
man jobbar hela sommaren
pluggar på japanskan och går ner i vikt
man ändrar sina planer om 2 veckors nöje i tokyo till fyra dagar i tokyo för att hälsa på killes familj och vänner i osaka
man kommer fram och älskar varje sekund
man stortrivs i osaka och har det helt överbra
man åker till tokyo och börjar nöjet, lever drömmen
man vaknar efter en natt och killen säger att han inte vill ha dig
man får total panik för man är fast på andra sidan jorden och vet inte hur mycket extra man måste betala för att komma hem
man inser att man har slösat tid, pengar, energi och drömmar på en självisk idiot som dumpar dig med förklaringen "du sa att det var varmt och att du ville ha glass" man säger "men det är väl klart? det är över 30 grader varmt och jag är inte van vid det?" och så får man inget vettigt svar tillbaka.
man får höra att man var dum som sprang ut ur hotelrummet när ens kille blir förbannad på ingenting och börjar slå i väggarna.
man gråter och frågar varför om och om igen
man beslutar sig för att stanna i tokyo på ren envishet för att inte låta idioten förstöra drömmen. men säger åt idioten att ringa flygbolaget och ändra resan hem till dagen man anländer ifrån tokyo till osaka,
är det inte helt awesome så säg?



Mor och co, dont worry
Sure jag är riktigt ledsen och besviken
Men ni vet även hur envis och målmedveten jag är.
Jag tänker inte åka hem nu på en gång för att sedan tänka tillbaka på min resa och känna ånger för att jag missade så mycket av det ja ville se.
Jag tänker stanna i Tokyo de dagar som var bestämt, och jag tänker njuuuuta ändå! Jag tänker absolut inte låta honom förstöra min Tokyodröm, inte en chans!
Hur det går med flyg och allt vet jag inte just nu, men jag sitter i telefonkö med mitt bokningsbolagg.
Skriver väl sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0