Herråh!

Okej, vaknade precis. Det var jobbigt
Nu ska jag slänga upp håret i en knut.. Sminka mig lite, stänga resväskan som jag packade igår.
Sen checka ut och möta Yuto, sen vet jag inte vad vi ska göraaaa
Kimiya skulle komma senare i eftermiddag och köra till flyget.

Jag hoppas jag får en snyggis brevid mig igen på flyget, fast får jag en ickesnyggis så gör det inget för det fanns en massa filmer på flyget som jag ville se :D

Jag kommer vara hemma vid 17:00 tiden på onsdag (svensk tid)
Ser fram emot att träffa alla där hemma igen! <3
Har så mycket att berätta och visst har jag med mig presenter hem! (även om det inte blev så mycket :<)

Jag kommer definitivt åka tillbaka till japan, och jag råder ALLA att åka!
Strunta i england, tyskland, solsemestrar osv! KOM HIT och ha en oförglömlig och intressant upplevelse!
Sola kan man göra hemma eller på solarie (i japan med såklart, det är fortfarande snuskigt varmt!)!

Åhåhå näsata gång jag åker hit ska jag ta med mig tre gånger så mycket cash, det är en sak som är säkert.
Maten är to die for och shoppingen är awesome!

Nånå, vi hörs sen folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0