sista natten

Buhu
Imorgon åker jag hem!

Idag vaknade jag rätt sent, skulle inte möta upp Yuto förräns vid 2 :)
Gjorde mig iordning och hoppade på tunnelbanan till Umeda :)
Där tog Yuto upp mig i ett parisehjul, eller vad det nu heter! (jag behöver inte veta för jag åker aldrig sånt! :<)

uhuhuhu :<
Läskigt som fan, men intressant att se!

Sen gick vi även upp i ett höghus och var längts upp på taket så jag kunde ta kort på stan :D Galet!

Vi kollade även runt i massa butiker, tog purikura och hade det trevligt helt enkelt!

Yuto skulle vidare och hålla gitarrlektion senare så jag åkte hem, köpte kvällsmat (ris och kött, haha), badade och kollade lite anime ^^ Myysigt
Nu ska jag typ.. Packa :<

Imorgon hämtar Yuto och Kimiya mig vid 11, sen vet jag inte vad vi ska göra tills mitt flyg går, men killarna brukar ha bra ideer! Jag har dock bara pengar till mat imorgon, hahaha så vi får väl se!





Kommentarer
Postat av: morsan

Se ju jätte kul ut. Va modigt av dig att åka den där saken, det hade nog inte jag gjort. Ha en bra dag imorgon, hoppas du får plats med allt annars får du sätta dig på väskan o be någon hjälpa dig med dragkedjan. :)) Ge Kimiya en kram från mig e du snäll och Yuto för att de tagit hand om dig. Puss. Vi längtar efter dig här hemma :o)

2010-09-27 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0