trött

jag är såååå trött idag
måste vara bakis forfarande :<

handlades lite på stan idag

kjol, tröja, mössa, öronmuffar, smycken

kvällsmat! så jävla mumma!



var inne i en galleria som liknar shibuya 109, fast är dyrare ;/ men dom har endel samma märken
jag hatar brudarna som jobbar där inne för
1. dom är svinsnygga gyarus hela bunten
2. dom skriker så fort man går in i en butik eller råkar få ögonkontakt med dom 50 meter bort.
3. jag är bara plainly avundsjuk

Två gånger blev jag även erbjuden "sällskap" av pervojapaner, ussaaa! Ofta jag skulle vilja ha "coffe" med en medelålders snuskgubbe :<<<

nu ska jag nog sova snart, sååå trött!

Kommentarer
Postat av: morsan

iiiii, vilken gullig mössa! Vilken fin fanta burk, hur "knäppt" e de inte att säga så :o)

2010-09-26 @ 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0