wow

Blev så sjukt imponerad av mitt hotell nyss
Min rumtellefon ringde , och det var ifrån receptionen, de frågade om jag behövde få mitt rum städat och om jag ville ha nya handdukar, på typ, flytande engelska! :o sjuuuuukt imponerad!
första gången jag har hört någon här prata så bra :D Förutom Shohei då kanske, hans engelska uttal är fortfarande amazing.
Så jag tackade nej till cleaning för jag kom så sent igår och det är fortfarande rent här :) men sa ja till nya handdukar som dom kommer lämna utanför min dörr. Nice

Har en vendingmachine utanför mitt rum typ, helt awesome det med. Var ute där och köpte en cola innan, 120yen blir runt 10kr. Billigt och bra!
Å andra sidan har dom inte pant här, dom tar för givet att man slänger sina pantburkar på rätt ställe! :)

Happy coke!

Ussaa idag är det regnigt och grått :<
Istället för att gå ut har jag legat i sängen, kollat på IRIS och lockat mitt löshår med tonvis av hårspray och en ljummen locktång :) Vet inte om min locktång är sönder eller om det har med elen att göra..
Tog mig bara två timmar!


här är en regning fönsterbild ifrån mitt hotellrum.
Bor inte i centrum tyvärr, haha. Detta är mer businessdelen av stan, så är mest kontor..
Det synns inte på bilden men till vänster ligger subwaystation, så det är ju jättebra :D

Nu ska jag snart börja göra mig lite fin, sen kanske jag går bort till tunnelbanan och kikar lite, dom hade massor med affärer :D
Klockan 4a kommer Yuto och hämtar mig och tar med mig till Tennouji, där vi skulle möta upp några av hans vänner, sen gå till en slags typisk japansk bar (izakaya) där vi ska äta och dricka lite :) Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0