[dream]

vem är nörden ? ^3^ hihi

Igår var jag på myskväll hos Maddä och Martin, Ricard var där med :)
Vi åt tacos, hade mys, jag fick styla maddes hår och make up ^^
Fick locka martin och ricards hår med? hahaha. Galet.
Madde tog bilder med sin kamera med, får se om jag får dom sen :D

Innan jag åkte till stollarna var jag med familjen i Ullared,
Mami skulle kirra till sina glasögon hon köpt där, det var fel på dom, dessutom var hon inte nöjd med bågarna.
Så vi hittade ett par nya assnygga till henne :D
Sen tog vi ju såklart en runda på ge-kås med.
Hittade en rosa skjorta :o SVINSÖT!
Ett par nya haremsbyxor, med extreeemt långt skrev :D
Locktång och Plattång blev det med,
Lite tjockare locktång ifrån Melissa och en rosa plattång ifrån OBH-Nordica.
Jag är nöjd! ^^

Får se om jag kommer med uppdatering sen då ;D

 


Kommentarer
Postat av: Madääääääääääää

you will get the photos, I'm working on them right now! .^^.

2011-01-23 @ 15:15:55
Postat av: Piichas blogg!

så söt bild ^^

2011-01-23 @ 18:01:02
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0