[but i love you]


Vilken galen dag detta har varit!
Känns som jag har varit överallt på jobbet och vet knappt vad jag har gjort.
Gymmade en stund, fettförbränning och lite styrka.
Kommer hem och får ett samtal, och nu visar det sig att jag ska iväg på Zumba!

Får se om jag klarar av dansgolvet på Harrys imorgon ;)



This has been such a crazy day!
Feels like ive been everywhere and nowhere at work and i dont really know what ive done and not.
Did som fatburn and weightlifting at the gym, came home,
got a phonecall and all of a sudden im on my way to Zumba class!

Wonder if i can handle dancing at Harrys tomorrow ;)





 


Kommentarer
Postat av: MK*

Låten är så äckligt bra!

2011-03-18 @ 14:22:07
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ditt hår är galet fint! använder du löshår också, med clips eller? tell me your secret! jag kan fan inte få till det själv haha :P

2011-03-24 @ 23:14:11
URL: http://dozingmind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0