[rock the lm.c]

ååh vilken överbra dag!
lugnt och fint på jobbet.
steg in på mitt kontor och fann en liten present på mitt skrivbord.


Världens bästa Mia ska byta jobb :<
Kommer bli tomt och ensamt, men säkert skitbra för henne så jag är glad ändå :D
Blev jätteglad för Hello Kitty ägget :D

Sen rullade dagen på, la order mest..
På eftermiddagen kom DHL killen med mitt paket!

Massa fina kläder och andra bra och ha saker som jag hade hoppas skulle komma innan Oslo-resan ;/
Ohwell!
De mesta av kläderna kommer ifrån Ageha :>
Nya mindre cirkellinser från GEO som jag kan ha till vardags utan att se ut som en ailien.
Lite bra å ha grejer :D
NÖJD

Nu sitter jag i Halmstad och väntar på tåget mot gbg
Ska hälsa på Kevin hela helgen <3


Kommentarer
Postat av: morsan

Ahhh,va gulligt påskägg :o) och kläderna vill jag se när du kommer hem. Ha en bra helg. Puss

2011-03-11 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0