[Ill never be the same]

Idag fick jag en kommentar ifrån en läsare som inte länkade någon blogg
"Tila om [i was wrong]:
Heej Bexi , jag började läsa din blogg igår och har suttit halva morgonen och läst idag. herregud vad bra den är :) fastnar ju. är lätt avundsjuk på din resa till japan! fyfaen vill jag med ju :)

ha de bra"

Tila! Va söt du är som kommenterar!
Och om du har läst flera månader tillbaka till min japanresa är du inte dålig :O
Eller du kanske tänkte på min kommande resa när jag ska dit och studera?
Hm, well glad blir jag i vilket fall som helst, tack!




Annars har dagen bestått utav besök hos min frisör - en touchup bara
Storstädning på rummet
Animewatching med främst min ena bror, men även de andra i familjen ^3^
Mamma gillart egentligen, hon vill bara inte erkänna det
Mensvärk

SÅ ja, min mensvärk och mitt städande hindrade mig ifrån gymmet idag
Men jag går dit imorgon
Och i övermorgon.
Sen får vi se när jag hinner med det.
Ska på säljmöte i Halmstad i veckan :)

Min Kev kommer hit för första gången nästa helg, haha.
Spännande.
Guuuud vad jag längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0